Wizje zmian w amerykańskiej służbie zdrowia – zawodnicy i możliwości cd

Nadzoruje również Medicare część A (która obejmuje szpitale), dobrobyt społeczny, ubezpieczenie społeczne, handel i rekompensatę dla bezrobotnych. Chociaż reprezentant Charles Rangel (D-NY) przewodniczy komitetowi, często odrzuca Starka w kwestiach zdrowotnych, a jego pozycja została osłabiona przez problemy etyczne będące obecnie przedmiotem dochodzenia. Stark powiedział niedawno dziennikarzom, że po wprowadzeniu reformy ustawodawstwa, rozważenie tego prawdopodobnie pochłonie większość roku 2009, a możliwe będzie na początku 2010 r. Stark od dawna popiera Medicare dla wszystkich jako preferowane podejście do rozszerzania zasięgu; sprzeciwia się prywatyzacji programu. Był głównym sponsorem Ustawy o Ochronie Zdrowia i Opieki Zdrowotnej Dzieci (CHAMP), środka przyjętego przez Izbę w sierpniu 2007 roku na podstawie głosowania 225 do 204, które zastąpiłoby formułę, na jaką nałożono opłaty lekarza Medicare. Projekt ustawy, który zmarł w Senacie, również położyłby większy nacisk na opiekę podstawową i usługi profilaktyczne objęte programem Medicare, umożliwiając płacenie przez lekarza na tych obszarach w tempie o 2,5% szybszym niż w przypadku produktu krajowego brutto (PKB), mając na uwadze, że płatności za wszystkie inne usługi lekarskie byłyby ograniczone do stopy wzrostu PKB. Waxman zyskał reputację jako prawowity adwokat w ciągu 15 lat przewodniczył podkomisji ds. Zdrowia House and Energy (1979-1994). Jego najbardziej znaczące osiągnięcie legislacyjne w okresie obejmującym prezydencję konserwatywnego Ronalda Reagana naciskało na Kongres, by znacznie rozszerzył Medicaid. W ostatnich tygodniach Waxman zademonstrował swoją polityczną przenikliwość, zapewniając wystarczającą liczbę głosów w klubie Demokratów, by wywalczyć przewodnictwo Komitet ds. Energii i handlu John Dingell (D-MI), który w lutym zostanie najstarszym członkiem Izby w historii, z 53-letnią służbą. Praktyczny Waxman zauważył niedawno, że najlepsze podejście do reformy jest tym, co możemy przekazać. . . zapewnia to cel, jakim jest powszechny zasięg, rozsądna kontrola kosztów i zapewnienie wysokiej jakości opieki. Powiedział także, że będzie pracował nad wprowadzeniem na rynek generycznych wersji produktów biologicznych i przywróceniem skuteczności Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorobom. oraz Food and Drug Administration.
Komitet Finansowy Senatu Baucusa nadzoruje Medicare, Medicaid, dobrobyt społeczny, ubezpieczenie społeczne, podatki, handel i ubezpieczenie od bezrobocia. Baucus jest umiarkowanym, który czasami denerwuje swoich liberalnych kolegów, rzucając głosy bardziej odzwierciedlające konserwatyzm Montany niż aktywizm jego partii. Jednak w połowie 2008 roku zdecydowanie opowiedział się za ambitną reformą służby zdrowia i od tego czasu opublikował 89-stronicowe wezwanie do działania , które obejmuje zobowiązanie do wzmocnienia systemu ubezpieczeń pracodawców, wzmacniając rolę podstawowej opieki zdrowotnej. i powtórne zapoznawanie się z medycznymi politykami Medicare dotyczącymi absolwentów medycyny. Baucus nakreślił także podejście do reformowania systemu płatności Medicare, który przypomina model w CHAMP.
Senator Kennedy, ze swej strony, jest zdeterminowany, aby osiągnąć szczyt swoich licznych osiągnięć w dziedzinie polityki zdrowotnej, zdobywając powszechny zasięg. We wrześniu Kennedy, który jest leczony z powodu raka mózgu, polecił swoim pracownikom zorganizowanie dyskusji przy okrągłym stole wśród przedstawicieli różnych interesów (duże i małe przedsiębiorstwa, organizacje zdrowia publicznego, konsumenci, plany zdrowotne, szpitale, pracownicy, lekarze i inne), aby zidentyfikować kwestie, w których istnieje szerokie porozumienie lub sprzeczna opinia i dążyć do zbudowania wsparcia dla reform
[podobne: klinika stomatologiczna warszawa, stomatolog poznań, gabinet stomatologiczny Warszawa ]

Powiązane tematy z artykułem: gabinet stomatologiczny Warszawa klinika stomatologiczna warszawa stomatolog poznań