Wizje zmian w amerykańskiej służbie zdrowia – zawodnicy i możliwości ad

Obligacje Busha i Obamy, Demokraci również zwiększyli swoją większość w obu izbach Kongresu – do marginesu od 257 do 178 w Izbie i od 58 do 42 w Senacie (jeśli demokrata Al Franken z Minnesoty wygra miejsce), w tym dwóch niezależnych Demokraci. (Emerytura Obamy i Demokratów Hillary Clinton i Kena Salazara z Senatu pozostawia wolne miejsca w Illinois, Nowym Jorku i Kolorado, a wyścig w Minnesocie jest niezdecydowany.) Republikanie – jeśli ich klub może utrzymać ścisłą dyscyplinę – nadal będą dzierżyć znaczne wpływ w Senacie, gdzie potrzeba 60 głosów, aby pokonać obalenie. Zdeterminowany, aby uniknąć błędów, które doprowadziły do planu reform Clintona, Obama zademonstrował w swoich wczesnych nominacjach znaczenie, jakie przywiązuje do utrzymywania bliskich więzi między Kongresem a Białym Domem. Wybrał Rahma Emanuela, potężnego kongresmana z Illinois, jako szefa sztabu i byłego przywódcy większości senackiej Daschle a jako sekretarza ds. Zdrowia i opieki społecznej oraz dyrektora nowego biura Białego Domu ds. Reformy Zdrowia. Daschle przedstawił swoje własne pomysły na reformę w niedawnej książce, wzywając wszystkich Amerykanów do zakupu ubezpieczenia i utworzenia federalnej rady zdrowia (wzorowanej na Radzie Rezerwy Federalnej), która miałaby szerokie uprawnienia do wydawania mandatów dla wszystkich federalnych służb zdrowia. Programy. Peter Orszag został mianowany dyrektorem Obamy Biura Zarządzania i Budżetu, potężnej agencji przygotowującej roczny budżet rządu. Od 2007 roku Orszag był dyrektorem Biura Budżetowego Kongresu, w którym kładł duży nacisk na kwestie związane ze zdrowiem.
Demokratyczni przywódcy kongresów będą również odgrywać znaczącą rolę w promowaniu programu reformy administracji publicznej i wezwaniu parlamentarzystów republikańskich do przyłączenia się jako cyporzy. House Naker Pelosi (D-CA) jest dominującą postacią, która zalicza reformę służby zdrowia do jej najwyższych priorytetów. Przywódca większości w Senacie Harry Reid (D-NV) może mieć większe trudności z utrzymaniem dyscypliny w swoich szeregach, ponieważ w Senacie nie ma zgody w sprawie reformy kształtu. Na przykład Senator Ron Wyden (D-OR) i Robert Bennett (R-UT) przekonali 15 innych senatorów, by poparli projekt ustawy, który według autorów odzwierciedla ideologiczny rozejm między stronami: Demokraci mają rację mówiąc, że uniwersalny pokrycie jest konieczne, aby naprawić opiekę zdrowotną , piszą. Republikanie mają rację twierdząc, że siły rynkowe odgrywają ważną rolę w opiece zdrowotnej poprzez promowanie konkurencji i innowacji. Ustawa o Zdrowych Amerykanach znajduje równowagę między tymi ideałami. 3
Pięć komitetów Kongresowych odegra zasadniczą rolę w udoskonaleniu każdego planu reform. Trzej koledzy z Pelosi w Kalifornii, wszyscy liberalni demokraci, zajmują kierownicze stanowiska w trzech kluczowych panelach House a: Henry Waxman jest nowym przewodniczącym Komitetu Energetyczno-Handlowego House, George Miller przewodniczy Komitetowi Edukacji i Pracy Domów, a Pete Stark przewodniczy w Izbie Sposoby i środki Podkomitet ds. Zdrowia. Odpowiednimi komisjami senackimi są: Komitet Finansowy, któremu przewodniczy Max Baucus (D-MT) oraz Komitet ds. Zdrowia, Edukacji, Pracy i Emerytur, któremu przewodniczy Edward Kennedy (D-MA).
Komitet ds. Wdów i Środków jest ogólnie uznawany za najbardziej wpływowy panel w Kongresie ze względu na konstytucyjny wymóg, zgodnie z którym wszystkie przepisy podatkowe muszą pochodzić
[patrz też: terapeuta uzależnień warszawa, klinika dentystyczna szczecin, badanie rf cena ]

Powiązane tematy z artykułem: badanie rf cena klinika dentystyczna szczecin terapeuta uzależnień warszawa